2013. április 7., vasárnap

Töprengések

Jó lenne feltalálni már a gondolatokat megőrző masinát. Alvás előtt, általában mindig jár az agyam. És mindig jönnek olyan gondolatok, amit szeretnék megírni itt is. De mire idekerülök mindig elfelejtem. Most is azon morfondírozok, hogy miről is, pontosabban mikről is szerettem volna írni. De akárhogyan is erőltetem magam, nem jut az eszembe. Azt meg nem akarom, hogy kipattanjak az ágyból, és cetlire felírjam, mert akkor oda az alvás. Nem tudom mi lenne a jó megoldás.

4 megjegyzés:

  1. en a mobilba irok kulcsszavakat, a cetliket mindig elhagyom.

    VálaszTörlés
  2. A mobil mindig a fsz-en van. Apa nem engedi felhozni a sugárzás miatt.

    VálaszTörlés
  3. Ennyire sugároz a mobil? Én úgy alszom, hogy a fejem mellett van. Ezért hülyülök ilyen gyors ütemben???

    VálaszTörlés
  4. Férjem szerint nem tanácsos vele aludni... a ygerekeknek is le kell vinniük. Sőt, én sokat nem is bezsélek rajta...

    VálaszTörlés