2013. április 7., vasárnap

Alakformálás 2pont0

Szerencse, h vannak fórumtársaim, akik szintén blogolnak, így siekrült eszembe juttatni, az egyik dolgot, amiről írni szerettem volna. Igen, az alakformálás. Belevetettem magam, de aztán nagyon zavart, h anyukám itt van, és mégha konkrétan nem is néz, de hallja amit csinálok. Így maradtak az esti hasizomzásaok, amiből már 300-at szoktam megcsinálni. Így legalább ha eltűntetem az úszógumim, akkor lesz minek villogni helyette. Bár húsvét óta leálltam a hasizmozással is. Mert ugye dögröváson voltam. 2 napig a fejem akart szétrobbani, majd újabb 2, sőt inkább 3 napig meg nem láttam a náthától. De ma már egészségesnek nyilvánítottam magam, így holnap semmilyen kifogást nem fogadok el magamtól.
Blogtársam írta a wii-t, mint ötletet. Igaz nekünk X-boxunk van, de sebaj, beszerzek vmi szuper mozgásos programot. Viki a Dance-t kérte névnapjára, de úgy tudom van vmi fitneszes is.
És amit eddig nem tettem meg, de most mindenképp meg fogok tenni, az a fotó készítése. Méghozzá bikiniben, mert a ruha ápol és eltakar. Hogy legyen motivációm, és lássam, h hogyan olvadnak le azok a fránya centik (ja mert én nem a kilókkal, hanem a centikkel küzdök, mert a 165cm-hez az 52-53kg sztem nem sok). Azon még gondolkodom, h feltegyem-e ide a blogra.

4 megjegyzés:

  1. nahat, en is holnap kezdem ujra a futast. nagy nap lesz ez a holnapi... mindnyajunknak sok sikert es kitartast kivanok!

    VálaszTörlés
  2. Én ma aerobikra megyek, de ha ilyen marad az idő, akkor holnap én is kehdem a futást. Legalábbis kellene.

    VálaszTörlés
  3. Na a futás az, amit mindig is utáltam. Lehet azért, mert mindig 1est kaptam, mert az utolsók közt értem célba. Pedig sokat gondolkodtam rajta már, hogy meg kellene tanulni. De nem visz rá a lélek még.

    VálaszTörlés
  4. Futást tanulni? Hát azt nem tudja mindenki, aki tud járni??? Maximum a légzéstechnika segít egy kicsit a teljesítményt feljebb tornázni. Legalábbis azt hiszem. Én jól futok, csak utálom csinálni.
    300 hasizom, jesszum pepi! Én ma 2x20-at csináltam. Jó, tudtam volna többet, de nem mertem. Olyan lassan gyógyultam fel a nyavalyás császár után, hogy inkább óvatosan vágtam bele. A fenekemet viszont nem kíméltem. Most megyünk mindjárt Simivel a dm-be a finom típusú almaecetért :-D:

    VálaszTörlés