2013. április 27., szombat

Tegnapi és mai napunk

Tegnap megint nagyon szép idő volt végre. A délelőttöt Mirával a babaklubban töltöttük. Nagyon szeretek oda járni, sajnos csak havi egy alkalommal van. Délután a nagyokat flashmob (talán igy kell írni) próbára vittem. Nagyon bízom abban, h hnap szép idő lesz, pedig az előrejelzés nem ezt mutatja. Jónak ígérkezik a próba alapján. A mai nap már kellemetlenebb volt, fújt a szél és nem sütött a nap. Délután családi fotózásra mentünk. Mindenki jól érezte magát, még én is, annak ellenére, h iszonyatosan fájt a fejem, a torkom, és a hangom is elment. Fotózás előtt egy órával még azon gondolkodtam, h hogyan fogom kibírni, és egyáltalán hogyan fogok a képeken festeni. Pedig reggel még fodrászhoz is elmentem. De éves közben jön meg az étvágy, szokták mondani, mire a fotózásra került a sor, már jobban lettem, de igazán jól csak most érzem magam. Miután hazajöttünk kicsit ledőltem pihenni, és azóta már a második nagy bögre forró teám iszom. Remélem hét közepe fele készen lesznek a képek.

1 megjegyzés: