2013. április 25., csütörtök

Takko=nulla

Hétfőn ismét 4db kedvezményes matricát tartalmazó levelezőlapot kaptam a Takkotól. Örültem neki mert az egy hónappal ezelőttit a magyar bajnokság miatt nem tudtam beváltani. Akkor kicsit szomorkodtam, de mára már túltettem magam rajta, olyannyira, h ezentúl ezerszer meggondolom, h a Takkoban vásároljak. Ugyanis sztem irtó drága. Egy kis nyári body, csajos szoknyás, 2790Ft. Oké, h mínusz 30%, de akkor is sok érte. Vissza is tettem. Fiamnak néztem vmi halasznacit, de 7000ért azt is sokkaltam. Csalódottan távoztam az üzletből. Marad a C&A és a H&M, bár sajna ez utóbbi nincs nálunk. Vagy OW- ba kell kimenni, vagy Győrbe.

2 megjegyzés:

  1. Én a múltkor Ádámnak ott vettem 6 pólót, darabja 1240,- volt. Én kizárólag akciósan vásárolok, mert amúgy szerintem is drága.

    VálaszTörlés
  2. Én is akciósan szoktam, de Martin ugye már felnőtt méret. Ebayről 2700ert rendelünk neki Lancast pólót. Itt ami jól is nézett ki, az is 3290 volt. Oké, -30%, de akkor is sok.

    VálaszTörlés