2013. június 10., hétfő

Hétvége

Elég mozgalmasra sikeredett a mostani 7végénk. Szombaton volt a 48. Savaria Nemzetközi Táncverseny, Tíztánc Európabajnokság. Martin is, és az edző jóvoltából, Viki is fellépett. Ugye Vikinek még nincs párja, mert az előző elment (aaz egy külön bejegyzést megér), az új meg csak holnaptól lesz. Ugyanis eddig a tánciskolában táncolt, de tegnap volt az évzáró, így ott teljesítette a kötelezettségét, és ettől a héttől jöhet Vikiékkel edzeni. Hiába 19kor kezdődött a verseny középdöntője és döntője, Martint be kellett vinni 12re, mivel zászlóvivő volt, és maga a verseny 13kor vette kezdetét. Amíg ő benn volt, persze Viki is bement, addig én Ramivalés Mirával bevásároltam, autót mosattam. Majd irány haza, ebéd, szusszanás és fél5re vihettem is őket vissza. Mi épp hogy beestünk 7re, mert miért is ne, indulás előtt pár perccel telefonált Martin, h összefestékezte a polóját, és éhes, vigyek szendvicset. Persze du, hiába mondtam, h kenek nekik, vigyenek, kikeltek magukból, h ők aztán nem. Mira is, Rami is velünk töltötte az estét.
Mira is élvezettel tapsolt velünk, közben szundított a Manducában. Nagy sikert arattak Vikiék a Rioval, Martinék a Paradise-zal ill. Mága Zoltán egyik darabjára alkotott koreográfiával. (Miután elkészült a feltöltés, hozom a linket). Elmúlt éjfél mire hazaértünk.

Ramival időben kellett kelni vasárnap, mivel 8ra kellett mennünk a tánciskolás táncversenyre. Élete első versenye volt, lány párral, és nem lettek utolsók, sőt latinból a középdöntőbe is bejutottak. Rami volt a legfiatalabb versenyző. Táncverseny után ott kellett maradnunk, mivel az évzáró műsort, a pingvintáncot, próbálták. Apa telefonált már 1kor, h nagyon éhesek, mondtam nekik rendeljenek pizzát. Mi pedig a mekiből vittünk kaját. Majdnem fél 3 volt mire hazaértünk. Pedig úgy terveztem, h Ramival egy jót alszunk ebéd után, de abból egy kis bólintáslett, mivel a gyerekeknek fél5re kellett menni, és a kapunyitás is akkor volt, ezért még korábban akartunk a helyszínre érkezni, h legyen parkolóhelyünk, és mivel nem helyjegyes volt, így jó ülőhelyünk is. Megérte időbenn menni, mert szinte az ajtóban álltunk meg, és a középső szektorban találtunk ülőhelyet. :))

Mind3 gyermekem nagyon ügyesen szerepelt. Martinék egy meglepetés produkcióval is készültek. Az edzőkkel a Carment adták elő, itt a videó:
Carmen

Ramiék Pingvintánca is remekül sikerült! És persze Martinék Paradise most is fergeteges sikert aratott, és végre, felszabadultan, mosolyogva láttam táncolni Martint. Kár, h ezt pont nem vettük fel.

Azért egy kis szomorúság is beárnyékolta a 7végét. Pénteken Martinék egyik régi tánctársa, Cséplő Dániel, motorbalesetben elhunyt. Vikim születésnapján töltötte volna be a 25. életévét. Ő volt a vétlen... Nem ismertem, de nagyon megrendített, amikor este hazajött Martin az edzésről, és elmondta. Percekig csak öleltem, szorítottam magamhoz. Eddig sem terveztem, h motort kapjon Martin, nagymotort meg pláne nem, szerencse ő sem igényli, de ezek után biztos, h soha! Sztem ő sem fog senki mögé felülni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése