2013. szeptember 8., vasárnap

Nyaralás előtti nap

2013. szeptember 3. kedd

Elég mozgalmasra sikeredett ez a nap. Pedig délutánra terveztem, hogy összepakolom a cuccunkat. De nem így történt. Hogy délelőtt mit csináltunk arra már nem emlékszem, de valahol voltam, az biztos, de délután csupán 3szor autóztam be Szombathelyre. 3kor indultunk el Vikivel, hogy edzés előtt elvisszük a könyvbekötőhöz a könyveket. Hatalmas forgalom volt, így sikerült időben megcsúszni. Hazaértem, de éppen csak tisztába tettem Mirát mehettem is vissza Vikiért. Vikivel alighogy hazaértem edzésről, indulhattam is vissza Martinnal edzésre, elmúlt 7 óra mire hazaértem. Még szerencse, hogy Babi néni hozta este haza. Közben átjöttek a barátaink, így a pakolás elmaradt. De szerdán ügyesen, rutinosan, közösen bepakoltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése