2013. szeptember 8., vasárnap

Nyaralás 2. nap

2013. szeptember 5. csütörtök

Reggeli után a városban sétáltunk délig. Meglepően szépen felújították a belvárost. Örömmel sétáltunk, a csajok egyik szobortól futkoztak a másikig, mind nagyon tetszett nekik. Ebéd után strandoltunk. Mira is nagyon élvezte a pancsizást, annyira, hogy alig lehetett kiszedni a vízből. Egy pici öböl van kialakítva a szállodánál, ahol bokáig ér csak a víz, és a gyerekek örömére lehet sarazni. Persze a homokozócucc itthon maradt. Bevallom őszintén nem is gondoltam rá. (pironkodó smile) Vacsi után megint a szokásos esti sétánkat tettük meg, de most csak 3asban Mirával, a nagyok nem csatlakoztak.
Délelőtt elhatároztuk, hogy másnap áthajózunk Tihanyba. Délelőtt megérdeklődtem a hajójegy árát. Majdnem dobtam egy hátast! Nagycsakádos kedvezmény nincs... Ez számomra nagyon szomorú. Egy főnek oda-vissza 3000Ft a jegy. 6-14 éves korig 50%, felette diákoknak 25% kedvezmény. Kiszámoltuk, több mint 10 000Ft lett volna a jegy 6ónknak. Még akkor is közel 10 000Ft, ha Ramit 6 éven alulinak hazudjuk, hiszen júniusban töltötte a 6-t. Mondtuk magunkban ennyit nem ér. Menjünk odafele hajóval, vissza vonattal. Aha, de a vonat menetideje több mint 2 óra, és kétszer kell átszállni. Maradt a komp. Szántódig autó, komp, séta fel az apátságig, séta vissza, komp, autó. Megnéztük a gyalogos kompárakat neten. 240Ft az egész scaládnak! Nem hittünk a szemünknek! Ha az autót is átvisszük az plusz 1700Ft körül van, de mi túrázni szerettünk volna. Meg is terveztük a pénteki délelőtti programunkat.