2013. július 26., péntek

Strandolás 5 gyerekkel

Szerdán itt volt nálunk az egyik keresztlányunk. Egyik barátnőm kislánya, aki 1 évvel fiatalabb Vikimnél. Mivel kánikulát ígértek aznapra is, gondoltam egy merészet, h kiviszem őket a strandra. Szóltam Andinak is, akikkel hétvégén szülinapozunk, h az ő Martinját is elviszem magammal. Én Martinom Jézus Krisztus próbára ment. Eredeti tervem az volt, h csak 4 után, Mira alvása után, megyünk ki, 7-ig bőven elég ennyi gyerekkel. Igen ám, de Mira nem így gondolta. Korán kelt megint, így 11kor muszáj volt lefektetnem. Na ekkor már fogalmazódott bennem a gondolat, h lehet, h előbb kellene mennünk, de aztán ahogy jött, el is hessegettem, mert gondoltam úgysem készülünk el, korábban, még akkor se, ha 2-ig alszik. Mira kőkemény másfél órát aludt... Megebédeltettem, majd megpróbálkoztam a visszaaltatásával. Reménytelenül. 3/4 2kor feladtam, mondtam irány a strand. Így is elmúlt fél 3 mire összeszedtünk minden cuccot és elindultunk. Mondanom sem kell, hogy nagyon jól sikerült ez a program is. Minden ismerősöm, akivel találkoztam a strandon kiakadt, hogy egyedül vagyok 5 gyerekkel. Magamban mondtam, h olyannyira mindegy, h 4 v. 5! Felőlem akár lehetett volna 6 is! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése