2013. július 24., szerda

Költői kérdés

Nem pontosan az, de nem tudom rá a választ.

Mikor fogja végre Mira átaludni az éjszakát? A mostani katasztrófálisra sikeredett. Újszülötteket megszégyenítően alakult az éjszakánk. Ébredt éjfélkor, kettőkor, majd négykor, amikor 5-ig nem bírt visszaaludni, a következő kelés 7 órára esett. Próbálkoztam a visszaaltatással, sikertelenül. Igy 8kor I'm zombi állapotban felkeltünk. A mai tortán a hab, hogy itt van a keresztlányunk, és strandot ígértem nekik. Én és 5 gyerek. Kiváncsi leszek hogyan alakul. Jár és másfél ora alváson van túl a kisasszony. Még legalább egyet le kéne tudni strand előtt. Hát nem tudom.

2 megjegyzés:

  1. Milyen szerencsés vagy, hogy akár 2 teljes órát is alhatsz egyhuzamban :-). Simi max. 1-1,5 órákat alszik egyszerre. De ez a mai éjjel nekünk is extra rossz volt, milliószor kelt, volt, hogy az ágyig nem jutottam el, és már megint fent volt. Aztán reggel 6-kor úgy gondolta, hogy itt az ideje felkelni.
    Mi holnap megyünk el szállodában leszünk ezer más emberrel, hát, kíváncsi vagyok, hány nap után rakják ki aszűrünket az éjjel ordító gyerekünkkel együtt...

    VálaszTörlés
  2. Majd megint előbújik belőle a jófiú! És nemcsak másfél, hanem 8 órát is tudsz egyhuzamban aludni. :)))) A végén meg kiderül, h vmilyen kék vér folyik az ereiben, és csak extra környezetben és kiszolgálással érzi jól magát. Aztán költöztettek, és kereshetitek a kiszolgáló személyzetet! :))))

    VálaszTörlés