2013. május 5., vasárnap

Legek gyermekei

Tegnap Pápára utaztunk a szülőkhöz. Martinnak maradnia kellett, mert de. az iskolájában volt ballagás, du. pedig edzésre kellett mennie. Megbeszéltem barátnőm el, akinek a fiával együtt táncol, h náluk ebédel. Reggel odavittük a sulihoz, majd irány Pápa. De. hívott a barátnőm, h az edzés elmarad, így ebéd után Martint hazahozzák. Mondtam is neki, h legalább tud tanulni, bár csütörtökön lesz először tanítás az érettségik miatt. Igaz addig is be kell nekik menni a suliba, különböző programokat szerveztek a számukra. Szóval Martin este 8ig egyedül tartózkodott itthon. DE feltalálta magát! Mit feltalálta! Ilyen örömet már rég okozott nekünk! Lenyírta a füvet, kitakarított, el rakta a kiválogatott ruhát és elkezdett vasalni(volt mit, 6 kupac várja jobb sorsát). Meghatódtunk. Én elsírtam magam. Ennél szebb névnapi és anyáknapi ajándék nem kell! Köszönöm FIAM! Számomra ő a legszebb, legokosabb, legügyesebb, legszeretnivalóbb leg-leg-leg... fiúgyermek! IMÁDOM!

Viki és Rami folytatta a sort ma reggel. Vikitől reggelit kaptam, és egy szép szívecskét, amit technika órán készített. Ramitól egy pici kutyust, az oviban holnap lesz a megemlékezés. Ők is a legek legyek. Köszönöm, hogy ilyen csodás gyermekeim vannak! BOLDOG VAGYOK, h vannak!

4 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyn jó gyerekeid vannak. Irigykedem is rendesen. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Biztos vagyok benne, h a tied is ilyenek lesznek! Sztem a gyerek a szülők tükre.

    VálaszTörlés
  3. Nekem két fiam van... Hátha az egyik ilyen lesz :-). Velem az a baj, hogy a s*ggüket is kinyalom (már bocs), semmit nem kell itthon csinálniuk. A férjem szigorúbb. mikor tavaly Simi okán 3 hétig kórházban voltak, ők porszívóztak, felmostak, ruhát pakoltak. De ha itthon vagyok, akkor ugye minek...

    VálaszTörlés
  4. Ja nálunk nincs s...nyalás. Mivel ugye du. magántanítványozok, de. vagy főzök, vagy vasalok, vagy Mirázok, vagy ügyet intézek, így kénytelenek segíteni. Ruhájukat ők rakják el, ők porszívóznak, ők törölgetnek(csak néha én). A felmosás az enyém. Még így se érek soha a végére.

    VálaszTörlés