2013. május 6., hétfő

A technika ördöge

Tegnap du. barátnőmnek dicsértem a mosogatógépem. Nem kellett volna! Ugyanis másfél órán keresztül azt mutatta, h 48 perc van hátra. Azt gondoltuk eldugult, de nem, mert a beleöntött vizet szépen kipumpálta. Ma szerelőt kell hívni hozzá, mert hiába bűvöltük, nem javult meg.

Martin úgy jött le reggel, h nem indult el a telefonja. Előszedte a régit, de ugye azt tölteni kellett, igy gyorsan kicserélte a kártyánkat, és elvitte az én telefonomat. De a sor ezzel még nem ért véget.

Viszem ki Mirát, akarom beültetni az autóba, és nagyon nehezen ment a tolóajtó. Gondoltam, vmi nem oké az ajtóval. A másik ajtót is akarom becsukni, az se ment automatikusan. Ekkor már kezdett gyanús lenni a dolog, h vmi nem stimmel. Közben a kulcsomat nyomkodtam, h átálljon az ülés az én beállításomra, de az sem akart. Mivel időre mentem volna a gyerekekkel, igy nem kínlódtam tovább. Akarom betenni a kulcsot, hát benne van a férjem kulcsa. Akarom azt kivenni, nem jön. Gyujtáson volt... Szuper!!! Lemerítette az aksit. Telefon egyik barátnőmnek, nem veszi fel, még alszik... Telefon másiknak, szerencsére ki tud jönni a munkahelyéről, 10 perc alatt itt is volt. Éljen. A gyerekek eljutnak a suliba. Igaz érettségi szünet van, de programokat szerveztek nekik.

Hazaért a férjem nemsokkal azután, h a barátnőm elvitte a gyerekeket. Feltette tölteni az aksit, elmagyarázta hogy kell leszedni. Remelem 11ig feltöltés, és tudok értük menni. Ha nem, akkor jönnek busszal.

Persze, ha mindezt én, mint halandó, 2-es személyi számmal kezdődő egyén viszem véghez, már keresztbe lenyelt volna az 1-es személyi számmal kezdődő egyed.

Nagyon bízom abban, h minden elromlott ami el akart romlani, és nem jön több plusz kiadás.

2 megjegyzés:

  1. Én is ilyen autót akarok, ami gombnyomásra változtatja a beállításokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lanchia Phedra. Bátran ajánlom! Egyszerűen imádom!

      Törlés