2013. május 8., szerda

3 nap

Ugye az elmúlt 3 nap volt az érettségi szünet. Kiestünk a megszokott kerékvágásból, fárasztóbb volt, mint gondoltam volna. Hétfőn ugye megadta magát az autónk, így itthon voltam egész nap. De szerencsére estére apa meggyógyította,  így kedden már száguldozhattam vele. Pontosabban nagybevásároltam a DM-ben. Le se merem írni mennyit költöttem, még azt se, hogy mennyit spóroltam, mert jópár termékkupont, és egy 20%-os végösszegi kupont is felhasználtam. De utoljára vettem nagyadag bébikaját, és pelust is(egy évnyi pelus van a garázsban, le is fotózom :)) ).
Tegnap szinte egész nap csak autóztam. Reggel 5 gyereket vittem különböző helyekre. Először Vikit a Múzeumfaluba, majd Ramit az oviba, utána Martint a Fogarasi úti bölcsibe, és hazafele barátnőm nagylányát a Bem utcai bölcsibe. Évfolyamtársak, és az ő évfolyamuk a tegnapi napon a városi bölcsikben segédkezett. Martin élvezetesen számolt be róla, bár neki ugye nem újdonság az ekkora korú gyerek. Minő véletlen 2 kislánnyal játszott. :))) Majd ebéd után én mentem Ramiért, Vikiért, utána Martint vittem fodrászhoz, meg persze megvártam és hoztam is haza, utána egy kis szusszanás itthon, és mentem vissza az oviba szülői értekezletre. Elég volt. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése