2013. február 5., kedd

Fogyókúra helyett alakformálás

Rájöttem, h fogynom már nem kell. 53kg-ot mutat a mérleg, de mutatott már 52kg-t is. Ez a165cm-es magasságomhoz megfelelő. 50kg az alsó határ, az alá semmiképp nem szeretnék menni. Bezzeg azok a fránya centik a derekamon és a hasamon. Azok nem akarnak megmozdulni! Döntöttem! 2hónap után véget vetek a tunyaságomnak. Tegnap nekiálltam edzeni. Nagyon rám fér! Még a kezdők anyagát sem bírom. Még novemberben regisztráltam a www.tornavideo.hu oldalán. Meg is kaptam az azonnali edzéstervet, a decemberit is, és a januárit is. Szépen ott vannak a postafiókomban. Egy hete kattant vmi, és mondtam magamban, h elegem van a pocakomból! Szerdán tornáztam egyet. Könnyűnek tűnt, de csak 2 kört tudtam megcsinálni, mert közben Mira felébredt. A 3.at este azért megcsináltam. Másnap iszonyú izomlázra ébredtem. Meglepődtem saját magamon. De azért hű maradtam az elhatározásomhoz, és a februári edzéstervnek tegnap nekiálltam. A végére folyt rólam a víz. Most épp pihenek. A hasizomból 2 kört alig bírtam megcsinálni. Kidőlt én mint egy kutya. De nem adom fel!  Formás testet szeretnék. Még az intervall részből hátra van 3 kör. Az se piskóta, de muszáj megcsinálom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése