2012. július 14., szombat

Végre vége

Tegnap reggel mértem Miránál utoljára 38.5 feletti hőt. Végre vége a láznak. Mira kedve is jobb lett. Ma már egész sokat gagyogott. De hogy ne legyen unalmas az életünk, mára tiszta kiütéses lett. Tegnap este még csak a törzse volt tele piros pöttyökkel, amire azt gondoltam, h az öblítő okozta. Viszont ma reggelre az arcán is előjjöttek a pöttyök. Végigzongoráztam magamban miket ettem, amit eddig nem. És kiderült, h a Bonbonetti mogyorókrémje a bűnös. Pedig a gyerekorvos is tiltólistásnak mondta a mogyorót, és a krémjét is, de már kivoltam a láz miatt, és a Bonbonettivel próbáltam előcsalogatni a boldogsághorkonjaimat. Kár volt. :(( De így egy életre megjegyeztem. Igaz ma véletlen megettem egy szem mogyorót, amit cukormáz rejtett, és én M&Ms-nek véltem a tortán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése