2012. július 12., csütörtök

Csajok és a tánc

Vikinek megjött tegnap a tánccipője. Rég őrült ennyire bárminek. Igaza nagylányos, 7 cmes sarokkal. Féltem attól, hogy nemhogy táncolni, megállni se fog tudni benne. Hát rámcáfolt! Olyan ügyesen járkált benne, mintha mindig ilyent viselt volna. Ma táncon is felavatta, bár tánc közben még szoknia kell. Ramival és egyik ovis társával, Tomival, megnéztük Vikiéket. Nem titkolt szándékkal, h Tomi is kedvet kapjon, igy lenne egyből Raminak párja. Rami is elkezdett mellettem táncolni, az edző, Ági, egyből kiszúrta milyen ügyes, és beállította Vikiékhez. Viktor, Martinék edzője is megjegyezte nekem, hogy van Raminak érzéke a dologhoz. Mi is így gondoltuk, de azért jó volt hallani szakemberek szájából is. Mira szinte végig aludt. Mindenki csodálkozott, h hogy bírja a zene mellett, mondtam, már megszokta, megkapta a pocakomban a kiképzést. Szerencsére a láz elmúlt, ma már du. csak hőemelkedése volt, legmagasabb hője 38.6 volt még de., most sztem már hőemelkedése sincs. Mivel elaludt, így csak puszival ellenőriztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése