2012. július 15., vasárnap

Fordult a kocka

Eddig Mira volt lázas, de pénteken du. már nyoma se volt a láznak. Ma de. egyik percről a másikra mellgyulladásom lett. Elmentünk bevásárolni anyunak a Sparba, akkor még semmi bajom nem volt. Mire végeztünk, felébredt Mira, és amíg Robi ill. a gyerekek bepakolták a cuccot az autóba, addig én megszopiztattam Mirát. Kő kemény volt a bal cickóm, és rendkívül érzékeny. Amennyire tudtam masszíroztam szopi közben. Ekkor még nem rázott a hideg. Bezzeg mire hazaértünk anyuhoz! Meg akartam fagyni. Először csak hőemelkedésem volt, majd felkúszott 38 fölé. Vettem be Algopyrint, indulás előtt, amennyire tudtam masszíroztam, fejtem. Tiszta sárga lett a pelus. Hazafele az autóban bóbiskoltam, itthon ismét szopi, majd bevetettúk a gyógyító módszert. Megkönnyebbültem. Megint Algopyrin, és 1 óra pihi. Még utána is 38.8 volt, de sztem most lement. Próbálom AB nélkül megúszni. Sok gyümit és zöldséget eszek, ill. elkezdem szedni megint a C vitamint, hiába mondta a bőrgyógyász, hogy most mesterséges dolgokat ne szedjek. Meg kell erősíteni az immunrendszerem. Egyébként utanagondoltam, mi okozhatta, és rajottem, h múlt heten kicsit fajt a torkom, és Mira is köhécselt, amit az oltás mellékhatásának tudtam be, de tévedtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése