2014. szeptember 5., péntek

Meglepetések napja

Zsuzsa barátnőm reggel a sulinál egy héliumis 40es lufival várt. Megkönnyeztem, nagyon jól esett. Ő az a barátnőm Andi mellett, akitől nem kell kérni a segítséget, hanem automatikusan adja.
Mira sírt, de nem azért, mert bölcsibe kell menni, hanem azért azért, hanem nem oda mentünk. Ugyanis először a suliba mentünk a nagyokkal. Bölcsiben nem sírt egyáltalán, nagyon jól érezte magát. Utána körmös, majd a csajokert a sulihoz. Vikit Domunikek elvittek Győrbe. Hazaértem a 2 kicsivel, és ki várt? Robi és anyukája. Mondtam neki, hogy ő a meglepetés? Hát majdnem. Válaszolta. Robi átadott egy borítékot. Egy kényeztető hosszú 7vége Kehidakustányban. Elsirtam magam örömömben. Azt se tudtam mihez kapjak.
Útközben idefele Robi elmeselte, hogy mindenki tudott mindent és a körmösom is ezért kavart. :)))

Állítólag még vasárnap is lesz meglepetés otthon. :))

Imádom a férjem és a családom!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése