2014. szeptember 1., hétfő

2014. szeptember 1.- első nap

Nem találtam jobb címet ennek a bejegyzésnek. :)
Első nap az iskolában mindenkinek. Martinnak az utolsó középsikolai évének első napja, Vikinek szimplén egy új tanév első napja, Raminak élete első napja az iskolában. És Mirát sem hagyhatom ki, neki meg első nap a bölcsiben.

Martinról és Vikiről nem is írnék többet. Ők nagyon nem várták ezt a napot.

Bezzeg Rami! Már 2 hete minden nap megkérdezte mikor mehet már iskolába. Viki azt mondta rá nem normális. :) Remélem sokáig megmarad ez a nagy lelkesedése. Oviba menéskor mindig ő volt az utolsó, aki lejött reggelizni. Ma ő volt az első, és nemcsak a reggeliző asztalnál, hanem mindenben. :) 7 óra előtt már fogát megmosva útra készen állt, és kérdezgette mikor indulunk. :) A nagyok arcát látni kellett volna... Hatalmas örömmel, büszkén lépett be az iskola épületébe, hátán a még nem olyan nehéz táskával.

Mirával ma csak egy órát töltöttünk a bölcsiben. Nagyon megilletődötten, kicsit szomorúan lépett be a bölcsibe.

Érkezés a bölcsibe

Mira szekrénye

Kis kíváncsi

Szomorkásan

A csoportszobában

Megszeppenve lépte át a csoportszoba küszöbét. Először szégyenlősen szemlélődött. Majd leültünk játszani az asztalhoz. A röpke egy óra alatt kb 4szer voltunk WC-n. Nagyon megtetszettek neki a kicsi csapok és WCkagylók. :) Kb 5 percre bennhagytam egyedül, amíg Martinnal beszéltem. Utána meg ugyan benn voltam, de papírokat töltögettem ki. Nagyon szépen feltalálta magát, több játékot kipróbált, belevegyült a társaságba. Nem ellenkezett amikor haza kellett jönni, bár az egyik kislány iszonyatos hisztit levágott a nagymamájának, hogy ő uygan nem akar innen hazamenni. Mira meg is jegyezte, hogy rossz kislány. :) Remélem nem vette el Mira kedvét az egésztől, tudniillik a földön fetrengve ordított a kislány, szegény Mira nem tudta mire vélni, nem értette a szitut. Hazafele jövet az autóban megkérdeztem tőle, hogy jövünk-e holnap is, igen volt a válasz, bár az már nem tetszett neki, hogy anya holnap kicsit el fog menni. Azért bízakodom.

Ide írom, bár kronológiailag nem ide tartozik :)
Tegnap volt az évnyitó, és a gyerekek sulijában az a szokás, hogy a 12.esek kísérik be az elsősöket. Martin 12.es, Rami első. Együtt jöttek be. Gondolhatjátok, hogy nem bírtam ki könnyek nélkül. Szerncsére az idő akkor még kegyes volt hozzánk, a nap is kisütött majdnem. Bezzeg ma reggel iszonyatosan pocsék időre ébredtünk, fújt a szél, és szakadt az eső, 13 fok volt... Mondjuk szerintem most sincs több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése