2014. szeptember 5., péntek

4. bölcsis nap

Amióta szültem, fél2 körül mindig megebredek, és az esetek többségében wcre is kimegyek. Megebredtem, még sötét volt. Elkezdtem gondolkodni,  hány óra lehet. Mivel éreztem, hogy sokat aludtam, és tudtam hogy nem voltam wcn, ezért olyan 3 óra körülre tippeltem az időt. Ránéztem az órára, és meglepődtem. 3/4 6ot mutatott. Gyorsan felkeltem fürödni. :))
Délután másik barátnőm jött, a lányának a 18. szülinapjára fotókönyvet szerkesztunk. Sajnos nem sikerült befejeznunk. Mondtam neki jöjjön el holnap ugyanígy, de állította, nem fogok ráérni. Mondtam neki, hogy de biztosan igen, ő erősítette a nemet. Mondtam, hogy szülinapom csak hétvégén lesz, de ő csak elbeszélt a péntek délutáni talinkrol.
Bölcsi. Mira kicsit sírt, mert én nem mentem be vele a csoportba. De nem volt semmi gond, hamar megnyugodott. Végre az udvarra is ki tudták vinni őket. Ugyanis hétfőn és kedden egész nap szakadt az eső. Szerdán igaz nem esett, de még nagyon vizes volt minden.
Szülőkkel és nagyszülőkkel, akik szoktatunk be, nagyon jól bandáztunk. Közösen bújtunk el a gyerekek elől, amíg őket ki és be terelgették.
Kiderult, hogy kicsi a világ. Az egyik nagymama ott dolgozott ahol a férjem. Sőt a fia(akinek a kicsi fiát szoktatja), Vikim fizika tanára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése