2014. szeptember 5., péntek

3. bölcsis nap

Minden szuperul ment. Mira nem sírt. Mára sikerült végre bevinni a poharat és a fogkefét. Az egyik gondozó néni meg is jegyezte viccesen, hogy péntekre meglesz minden. :))

Este Rami játékpénzének a kivágásával foglalatoskodtam, amikor Andi barátnőm hívott, hogy a körmösunk nem ér el. Mondtam neki, hogy délután lemerült a telom. A pénteki időpontot akarta átrakni, akkor már 3adszorra(akkor még fogalmam sem volt, hogy miért). "Kicsit sem voltam ideges", ezt érezte barátnőm is a hangomon. Felajanlotta, hogy átjön és segít vagdosni. Ezúton is még egyszer ezer köszönet neki, szerintem nélküle még ma sem végeztem volna. Ugye a körmös délelőtti időpontot adott. Mondtam, hogy nekem nem jó, maradjon az eredeti. Barátnőm kérdezte, hogy ugye nem fogok kiakadni? Megnyugtattam, hogy nem. Végül sikerült egy pénteki fél 1es időpontot találni, ami mind2őnknek jó lett.
9kor ment el a barátnőm, én beestem Mira mellé az ágyba, még fürdeni sem volt erőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése