2013. december 30., hétfő

Laringitis másnéven krupp

Sajnos Viki miatt ismerős volt a ma hajnali szituáció. Mira hörögve ébredt hajnali 4kor . Gyorsan kitartam az ablakot, és bíztam abban, hogy segít. Fél óra sem telt el, könnyebben vette a levegőt. Mi majdnem megfagytunk. Mindketten pulcsit vettünk fel. Persze Mirat jól betakartuk. Sajnos lázas is volt, így lázcsillapítót is adtam neki. Apa kiment a garázsba a hidegpárásítóért. 5 óráig virrasztottunk. Apa nehezen tudott reggel felkelni, mivel sajnos dolgozni a kellett már. Mivel Rami is 2 hete köhög, ezért felnyalaboltam a 2 kiscajt es meglatogattuk a doktor bácsit. Rami kapott ABt, Miranak vész esetére felirts a Rectodelt kúpot, pontosabban annak s gyógyszertári változatát. Vicc, hogy a Rectodelt közel 13E Ft, ezért meg kb 300Ft-ot fizettünk. Este sétáltunk a hidegben, a szobát alaposan kiszelloztettem, es folyamatosan megy a párásító. Milyen érdekes, Martinnak es Raminak sosem volt ilyen baja. Viki 2 éves múlt, mikor először elojott neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése