2015. január 12., hétfő

Tanulni, tanulni, tanulni

Gyerekkoromban hűde utáltam mikor ezzel jöttek a szüleim. Tanulj, hogy ne kelljen 3 műszakban dolgoznod. Anyukám szövőnő volt, így első kézből tapasztaltam, hogy milyen kellemes akkor menni dolgozni, amikor mások aludni készülnek. Gyerekként bevallom őszintén, azt vártam mikor lesz éjjeles anyu, mert akkor a helyén aludhattam. :))) Sokszor hangzottak el a fenti szavak. Bevallom őszintén, hogy így 4 diplomával a zsebemben, már értékelem szüleim akkori nyaggatását. Most már a másik oldalon állok. Én vagyok a nyaggató, Vikim a nyaggatott. Nehéz menet ezen az oldalon is. Martinnal valahogy egyszerűbb volt. Remélem szavaim meghallgatásra találnak, és jó pár év múlva, megkoszoni Viki, hogy nem hagytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése