2015. január 7., szerda

Egészséges vagyok!

Egyik ismerősöm betegsége miatt rendesen beparaztam. Voltam biorezonancián is, ami sokat segített, de hogy biztosan megnyugodjamegnyugodjak, kértem vastagbél tükrözést a popsiviszketésem miatt. Tegnap volt a béltisztítás, amitől bevallom őszintén jobban féltem, mint magától a vizsgálattól. Feleslegesen aggodalmaskodtam. Simán ment minden. A mai vizsgálat nem volt kellemes, aminek az oka az, hogy teljesen magamnál voltam végig. Az orvos és az asszisztens akkor döbbent rá, amikor a vakbelemhez értek és én sírni kezdtem a fájdalomtól. Megkerdeztek hogy magamnál vagyok-e, és mikor mondtam, hogy teljesen, akkor gyorsan kaptam valamit a másik kezembe. Arra még emlékszem, hogy nem mentek tovább a vizsgáló eszközzel, hanem megultrahangoztak, és elkezdtek kihúzni az eszközt. Aztán filmszakadás. A következő dolog amire emlékszem, hogy megkaptam a papírt. Az egészben az a vicc, hogy a megőrzőben velem szemben fekvő néni már aludt mikor én érkeztünk(10kor) és még aludt mikor Robival elindultunk haza, és ő fele annyi bódítót kapott. Summa summarum most már hivatalosan is tökéletesen egészséges vagyok! Visszakaptam régi önmagam! A sok rossz hír ellenére, ami körülvesz, próbálom tökéletesen érezni magam. Egyenlőre úgy érzem sikerült. Boldog és elégedett vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése