2012. szeptember 5., szerda

Rövid összefoglaló az elmúlt időszakról

Evita lecsengett, szép volt, és sztem örök emlék marad Martinnak. Ugye aug. 19én elvittem Martint anyuhoz, így megint 1 hét 3 gyerekes lét következett. Sajna úgy értem este haza, h Mira náthás lett, nem is kicsit, így szinte egesz éjjel fél óránként- óránként az orrát szívtam, ill. szopizott. Utána 2 napig elég volt a csak szopi, de aztán ismét elkezdte követelni a pótlást. Ennél nagyobb baj ne legyen. 24én jött unokatestvérem lánya Laura, és a baráti társaságunkkal együtt Karneváloztunk. Rami és Viki Andival fel is vonult. 25én Vikinek fellépése volt egy falunap, utána meghívtak egy tánctársáék beszélgetni. Nagyon jól éreztük mi felnőttek magunkat és a gyerekek is játszottak egyet. Majd készültünk a sulira, és a hosszú hétvégi kiruccanásunkra, amiről majd egy következő postban írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése