2014. január 21., kedd

3 napos diéta - 1. nap

Eddig se rajongtam az ananászért. Megeszem, de nem a kedvencem. Pucolni meg kifejezetten utálom! De reggel hősiesen megpucoltam, felvágtam, kimértem, elosztottam. Még a családnak is maradt. De az első napi adagot nem bírtam megenni. Minden bajom volt már du. 2kor tőle. Pedig mézet is csurgattam rá. Csípett, mart, fájt a gyomrom. Így kb 1/3 része megmaradt. Fél 5kor megettem a 2 banánt. Szó szerint megváltás volt. Ami még említésre méltó, hogy de. leesett a cukrom, azonnal ennem kellett mézet. Az eredmény? Önmagáért beszél! Mínusz 90dkg. Majd hozom a többi adatot is, mert ugye a csodamérlegünk kiír mindent. Elégedett vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Nem volt érett az ananász. Ez sokaknak gondot okoz. A kivi is hasonlóan problémás, ha éretlen. Ezért érdemes több nappal előtte bevásárolni, és érlelni egy kicsit otthon a gyümölcsöket. Az érett ananász ugyanis édes, és csepet sem marja a szádat. Öröm enni. Az már más kérdés, hogy pucolni akkor sem leányálom.
    Egyébként gratulálok a kitartáshoz és az eredményhez is.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. A kivi dettó, így igaz. Már most tudom, hogy nemhogy a 15db-ot, de a 10-et sem fogom ma megenni. Dél van 2db kivit ettem eddig és most mértem ki 10dkg szőlőt. Du. a kivit szerintem le fogom turmixolni.

    VálaszTörlés