2012. november 12., hétfő

Márton nap és szülős ismerkedés

A pénteki nap délelőttjét javarészt a konyhában töltöttem. 2 adag almás-fahéjas muffint sütöttem és egy kevert kuglófot. Előbbit az oviba Márton napra árulni ill. itthonra, az utóbbit Viki szülős ismerkedős bulijába. Meg borsófőzeléket főztem a családnak. Szerencse szép idő volt, igy egy jót sétáltunk Miraval, ugyanúgy, mint csütörtökön. Élveztem a napsütésben a sétát. Sajnos a Márton napon nem bírtam ellenállni a fincsi sütiknek, amiket mi árultunk Mirával és egy másik szülő nagylányával. A szülős bulin se történt másként. Mondjuk a mértéket bírtam tartani, de vmi nem esett jól, igy sajna éjjel vukkoztam. Pedig nem ettem sokat, se össze-vissza. Kellett a lelkemnek a szénhidrát. Most nem vagyok a toppon lelkileg. Boldog vagyok, de az anyagiak beárnyékolják a boldogságom. Nem akarok panaszkodni, mert vannak nálunk sokkal rosszabb helyzetben élők, és a gondok nem a mindennapi életről szólnak, de vannak. Azért pozitív vagyok, és tudom átmeneti csak, és bizom, h sikerül minél hamarabb megoldani.

Mind a Márton nap, mind a szülős jól sikerült. Remekül éreztem magam, jó volt kikapcsolódni, kicsit mást csinálni, emberek közt lenni. Na nem mintha a 4 fal közt lennék mindig, meg telefonon barátnőzök is, de ez mégis más volt. Mira is szuperul bírta a Manducában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése