2012. október 31., szerda

Aerobik-lustaság 1:0

Lustaságomat legyőzve, több mint 1 év kihagyás után, ma elmentem aerobikozni. Anett barátnőmnek köszönhetem, ő beszélt rá. Nagyon jól esett a mozgás! Aminek igazán örültem, az az, h nem lihegtem, sikerült végigtornáznom úgy, h nem emelkedett meg a pulzusom annyira, h kapkodjak a levegő után. Büszke vagyok magamra! Biztos, h lesz folytatás.

Tegnap ráálltam a mérlegre, és a 2 hét kihagyás ill. a keresztelői finomságok után 54kg-ot mutatott a mérleg. Ráadásul este! Már csak azokkal a fránya centikkel kell megküzdenem. Cél továbbra is, h Mira 1 éves szülinapjára megszabaduljak a hurkáimtól. Az egészben az a rossz, h mindenki azt mondja, h mit akarok én, milyen vékony vagyok, nagyon jól nézek ki! Ez közel sem igy van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése