2012. október 31., szerda

Még, még, még, ennyí nem elég!

Kismama társaim a fórumon sorra mesélnek az x+1szeri éjszakai kelésről. Szerintem már doktori disszertációt is írhatnánk erről, illetve az anyára gyakorolt hatásáról. Mira sem kivétel! DE! Ma éjjel, kivételesen 1szer ébredt, 4kor. Ami igazából már nem is éjjel, hanem hajnal. Na jó, de nem ám 7kor, de nem is 8kor aludt el, hanem 10kor ájult be a 90ml tápitól. Ugyanis du. jó nagyot aludt, és igy jól tele lettek a cickóim. Igen ám, de úgy jól lakott, h főzeléket már nem adtam neki, hiszen a tejci egy részét is visszabukta a kis mohó. Viszont a pocakban azért hiány keletkezett fürdés után, amit nem elalvással hozott a tudtomra. Fogtam magam, lejottem tápit csinálni. Abból kb afelét egy szuszra be is szippantotta. Mivel nem volt kedvem lejonni az üveggel, igy addig-addig tömtem bele, amíg el nem fogyott. :))) cserébe, közel 6 órát aludhattam. Azt gondoltam, h legkozelebb 7kor ebred, es még 2 ora alvasban lesz részem, micsoda királyság lesz, de Mira nem igy gondolta! 6 körül jelezte, h bizony toltesre szorul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése