2012. október 22., hétfő

Megállás

Na, nem állítom meg a blogom, csak egy kis megtorpanás volt.

A fogyokúrát nem hagytam abba, de egy 7 szünetet tartottam. Az evésre továbbra is odafigyeltem, bár most 7végén nem, de nem tornáztam. Kellene az aerob mozgás, amihez idő és legfőképp Mira nélküliség kellene. Jól jönne egy ellipszis tréner, apának mondtam is, nem is ellenezte, de sajna most nincs rá keret. Ebben a hónapban nagyon sok extra kiadás jött össze, nem is sorolom fel, sajnos a nyaralásos pénzhez is hozzá kellett nyúlni. És a jövő hónap sem lesz jobb, mert már csak GYED lesz... :((( De nem adom fel a nyaralásos terveim.

Több rossz hír is megtalált, örülök, h nekünk "csak" anyagi gondjaink vannak. Elviselném, ha nem kellene állandóan sakkozni a pénz miatt, de inkább ezt csinálom, inkább lemondok a nyaralásról!

Remélem olvasóim elégedettek, próbáltam behozni a lemaradásom, ezután igyekszem minden nap jönni, ha csak röviden is.

2 megjegyzés: