2012. október 1., hétfő

Fogyókúra 6. és 7. nap

Mivel tegnap vendégeink voltak, ezért nem volt időm netezni.

6. nap
Reggeli
1 szelet teljes kiőrlésű (ezentúl csak TK) kenyér, felvágott, paprika, paradicsom, kávé
tízórai
túró Rudi
ebéd
Karfiolkrém leves, borsófőzelék, 2virsli
uzsonna
2 áfonyás falatka és pár villa dödölle

Sajnos süti készítés közben, nyalintottam a krémből párszor mozgás
nem sok, csak kb 1-másfél órás séta Kőszegen


7. nap Reggeli
1 szelet TK kenyér, felvágott, paprika, paradicsom, kávé
tízórai
kimaradt, mert viszonylag későn reggeliztünk

uzsonna
nem tudom hány szelet, talán 3, süti, és pár db, talán 5-6, apró pogi
Barátnőméknél 2db hókifli, 1db Mini pogi

na ezek tudom, h du. nem kellettek volna, de nagyon fincsire sikeredtek. :))
mozgás
kb fél óra séta

erre a 2 napra nem vagyok a legbüszkébb, de mivel a célom nem a gyors fogyás, ezért úgy gondolom ennyi lazítás belefér.

Egy hét utáni mért adatok, amikben változás történt:
has:90cm(-1)
derék:78cm(-3)
súly:54kg(-1) sajnálom, h a digitális merlegunk bemondta az unalmast. Mér, de hülyeséget mutat. 118kg vagyok rajta. :))) sztem rövidesen szerzek be egy másikat.

2 megjegyzés:

  1. A mérleg estében először az elemet cseréld ki! Sokszor azért mérnek össze-vissza, mert már kezdenek lemerülni.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippet, de már túl vagyok rajta. És nem is volt olcsó... Majdnem egy ezres. :((( sztem festés őr szállt tele porral, és azért bolondult meg. Gondolkodtam a szer üzen, de amennyiért megcsinálják, közel annyiért veszek egy újat. Mert sokszor látni 3E körül digitális merlegeket. Addig is marad az ősi Momert. :)))

    VálaszTörlés