2012. október 23., kedd

Turmix

Na nem valami jófajta italról lesz szó, hanem csak arra utalnék, h ebben a bejegyzésben írok mindenféle dologról, ami éppen eszembe jut.
Sikerült Martinnak egy kis örömet okoznunk. Nyár óta próbál apa időt szakítani arra, h egy szem fiát megismertesse az autóvezetés rejtelmeivel. Na erre végül tegnapelőtt sort kerített. Mivel szeretek meglepetést okozni, ezért csak annyit mondtam Martinnak, h jojjon le, oltozzon, mert apának segíteni kell. Ő a kinti papucsat akarta felvenni, de figyelmeztettem, h az nem lesz jó. Szokásos kamasz unottsaggal teljesítette az ősei kereset. A meglepi után fuligero szájjal lepett be az ajtón, és mesélte, h azért nem olyan egyszerű ez, mint ahogy eddig gondolta. Az elindulast és a megállást gyakoroltak.
Végre eljutottam addig, h megszervezzem Mira keresztelőjét. Most szombatra kaptam is időpontot. Mivel a nagycsajoknak minibb korukban keritettunk erre sort, ezért a fehér kis keresztelos rugó jócskán kicsi Mirára. Fehér kis felsoje van, mar csak naci kell hozza. Gondoltunk egyet és tegnap kimentünk Ausztriába vásárolni. Eredmény: fehér sapi, fehér body, fehér zokni. Nacit egyetlen egyet találtam fehéret a cundaban, de az is egy együttes része volt, és miért is ne, méret nem volt belőle. :(( igy itthon kell korulneznem ezügyben.
amúgy nem tervezek nagy felhajtást, mi, keresztszulok, anyu, anyosek(ha eljönnek) és Robi tesojaek. Ez 16 fő. Fél5kor kezdődik. Utána hidegtalat és sütit gondoltam. Persze anyukám tegnap a telefonban beprobalkozott nagyobb felhajtasos ötletével, de gyorsan rövidre zártam.
most gépelés közben találtam ki, h a heten kilyukasztatom Mira fület, hiszen elmúlt fél éves, igy már igazi csajosan feszithet a képeken.

2 megjegyzés:

  1. Hihetetlen érzés lehet, hogy a legidősebb már autót vezet, a legkisebb meg még ülni sem tud :-D

    VálaszTörlés
  2. Ebbe még bele sem gondoltam! :)) Viszont nap mint nap szembesülök a féltő-óvó-dögönyöző szeretetével. Szerintem annál nincs jobb dolog, amikor a hatalmas kamasz védőbástyaként öleli körbe kishúgát.

    VálaszTörlés