2013. január 5., szombat

Mira 8 hónapos

Jócskán megkésve, de azért röviden írok pár dolgot a 8 hónapos kiscsajról.

8 hós méreteid hossz: 68cm (előző hónapban tuti rosszul mértem, mert bizti nem mentél össze :) )
súly: 7260g
fej: nem mértem

törzs: most ez sem
Ruha méreted 68-74, még mindig a 2es pelusnál tartasz, pont 1-én bontottam fel az utolsót. Még abszolút kényelmes rád.


Ilyen vagy 7 hónaposan

Mozgásod
Nem mondhatnám, hogy eszeveszett tempóban fejlődik. Hasra és vissza is tudsz fordulni, ha nagyon muszáj, akkor hason odaevickélsz a kiszemelt játéjhoz, de inkább a hangodat hallatod, hogy hééé, vegyétek már észre, hogy nem érem el!

Fürdés
Már a nagyokkal fürdesz együtt, továbbra is imádod.

Alvás
Olyan mint eddig. Hol többször, hol kevesebbszer ébredsz.

Evés
Igény szerinti szopi. Nem vagy nagy étkű baba, sokszor este is elég a szopi, főleg akkor, ha az uzsival megcsúsztunk. Sőt azt vettem észre, hogy jobban alszol, ha nincs annyira tele a pocakod.

Játék
Imádod, ha bohóckodnak veled a nagyok. Bármikor kapható vagy rá! A pogácsasütés nagyon megy már.

Beszéd
ba-ba-ba-ba, ezt elég sokszor mondogatod, de leginkább akkor, ha jókedved van.

Fogak
Maradt a 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése