2013. január 5., szombat

Magamról

Tornázni kellene, folytatni kellene a fogyókúrát, folytatni kellene a havi étrend készítést (micsoda pénztárcakímélő!!! :) ). De sajnos még csak a kellene verzióig jutottam el. Jobban be kellene osztani az időmet. Amiből amúgy sincs sok. Nem akarom Mirára fogni, de amikor fenn van, akkor szinte maximális figyelmet igényel. Ő nem Rami, aki eljátszott magában (a nagyokra nem emlékszem, de ők sem voltak azok az ölbe babák). Mira viszont az. Sokszor elég, ha mellé ülök, de sokszor nem. Egy darabig eljátszunk így egymás mellett ülve, de egy idő után ígényli, hogy a kezemben legyen. Ami alapjában véve nem baj, mondhatnám, vagyis írhatnám azt is, hogy örülök neki, de így sajna nem haladok úgy a dolgaimmal ahogy szeretném, és a plusz dolgokról ne is beszéljünk. De jól van ez így. Ő MOST ekkora, 10 év múlva már biztos nem kell babusgatni, de 10 év múlva ugyanúgy ott lesznek a házimunkák, és minden egyéb más. Szóval megpróbálom a lehetősegekből a maximumot kihozni.
A lelkem jól van, az úszógumimtól eltekintve nagyon jólérzem magam a bőrömben, és boldog vagyok. Kerek az életem, és elmondhatom, hogy amit szerettem volna az élettől, eddig azt megkaptam. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése