2012. december 29., szombat

Betegség

H ne legyen olyan szép az év befejezése, Rami beteg lett. Már 1 hete köhög, mellette náthás is lett. Tegnap elvittem megmutatni a gyerekorvosnak, nem akartam igy maradni vele a 4 napra. Mert köptetőt adtam neki, de semmit se használt. Láza ugyan nem volt, csak kicsi hőemelkedése, de Murphy nem alszik! Így biztos ami biztos alapon elvittem. Torokgyulladás, kapott rá olyan AB-t, amit csak 3 napig kell szedni, napi egyszer. Persze miért is ne, a 4. Patikában sikerült csak kiváltani. Hazajöttünk, megcsináltam, beadtam, ivott egy kis vizet utána, majd rá egy percre kitacsssolt. Mondom magamban szuper! Most mit csináljak? Még szerencse, h 20ml lett a kész, és 5ml-t kell beadni, igy úgy döntöttem, h még egy napot adok neki, h tuti legyen a hatás. A változatosság kedvéért Ramitól Mira is elkapta, tegnap este már ő is elkezdett köhögni, mára már a nátha is társult mellé. Remelem, h Miránál gyógyszer nélkül megússzuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése