2013. január 5., szombat

2012-2013 frissítve

Visszatekintve talán az egyik legjobb évem, évünk volt. Legfontosabb esemény Mira érkezése volt. Életem utolsó tervezett szülése(hű de fura így leírni!) ugyanolyan csodálatos élményként égett az emlékeimbe, mint a többi. Furcsa megélni minden egyes napot Mirával, hogy többet nem leszek várandós, nem szülök(sokan foghatják most a fejüket, de imádok szülni), nem lesz ilyen kicsi babám/nk. Biztos lesznek unokáink, de az már akkor sem ugyanaz. Szívem szerint szülnék még, de tudom, hogy az eszem ennyivel tud megbírkózni.

Szerencsére, nagyobb betegségektől mentes volt az évünk, amit nagyon-nagyon köszönök Istennek. Eddig is az egészség volt számomra a legnagyobb kincs, de amikről hallottam a közvetlen, ill tágabb környezetemben, azok mind megerősítették ezt a hitem. Nem számít semmi más, csak az, hogy mind a szeretteim, mind én egészségesek maradjunk. Csak ezt kérem Istentől 2013-ra is.

Az anyagiak terén alakulhatott volna jobban is az évünk, de nem éheztünk, volt mit felvenni, és még kikapcsolódásra is jutott. Igaz adósságaink sajnos vannak bőven, de ez nem számít. Nem panaszkodhatok.

És akkor fő gondolatokban 2012ről.
Március közepéig dolgoztam. Addig semmilyen nagy horderejű esemény nem történt velünk. Március végén volt a Formációs Magyra Bajnokság, ahol Martinék aranyérmesek lettek.
Április közepén érkezett Mira.
Májusban Martin sikeresen debütált a Summerben.
Június végétől 3 hetet Pápán töltött Martin anyunál.
Július elején paintballozott a csipet-csapat (1 család hiányzott) Kláriéknál.
Július végén, augusztus elején tánctábor a nagyoknak. Fura volt 2 gyerekesnek lenni.
Augusztus elején az Evita próbáiról szóltak a napjaink. 14-én volt premier. Ha jól rémlik. :)
Augusztus végén, szeptember elején életünk eddigi egyik legpocsékabb nyaralásán vettünk részt a Plitvicei tavaknál. A hangulat szuper volt, a 6 család remekül összeszokott társaság, de az időjárás maga volt a katasztrófa. Gyakorlatilag amelyik napon a tavakat néztük volna meg, egész nap szakadt az eső. :((
Az ősz gyorsan eltelt, Martinéknak több fellépésük is volt. Mira sokat fejlődött.
December elején a Tóth Attila emlékversenyen 2szer is a dobogón állhattak, egyszer a 3., egyszer a 2. fokán!

Gyerekeim okosak, szépek, imádnivalók mindannyian. :) Köszönöm, hogy vannak nekem. Ők életem, életünk értelmei. Jó velük élni, büszke vagyok a családomra.

Köszönök mindent Istennek, és örömmel tölt el, hogy boldog, kiegyensúlyozott életet élhetünk.

Mit várok 2013-tól? Fontossági sorrendben:
Először is mint írtam, egészséget mindannyiunknak.
Gyerekeim, férjem, és én is sikeresek, és boldogok legyünk.
Jusson mindenre, amire szeretnénk.
Ha a szerencse mellénk szegődne, és az adósságaink nagy részétől meg tudnánk szabadulni, az maga lenne számomra/számunkra a kánaán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése