2013. január 17., csütörtök

Elhavazva-behavazva

Ma nyílt nap van az oviban, de az időjárásra való tekintettel nem mentem. Ramit se vitte apa. Sajnos tanítvány lesz kivételesen de. is, mert szombaton felvételizik. Amíg nem jön, addig játszunk majd, utána anyuval bucinudlit fog készíteni Rami. Próbálunk együtt játszani minél többet. Du. táncra se viszem, se őt, se Vikit. Fő a biztonság. Martint lehet h apa beviszi. Meglátjuk este milyen lesz a hóhelyezet.

A héten minden de. volt tanítvány, egy fősulis lány, ma vizsgázik. Örültem a kihívásnak, h végre nem csak a megszokott dolgok, hanem egy kis kihívás. Az emlékezetem felfrissitese, hiszen a fősulis anyaggal 6 éve nem foglalkoztam.

Tegnap végre megjött a vateran vett lábzsák. Nagyon szuper, Altabebe, 12 helyett 7ezerért jutottam hozzá, teljesen új állapotú. Ma felavatjuk!

Autósülés böngészésben vagyok ezerrel. Raminak szeretnék első körben vmi jó isofixeset. Lassan körvonalazódik melyik is lesz.

Mirának is szeretnék, de az még ráér nyárig, de lehet h őszig. Meglátjuk súlyban hogyan gyarapszik. Azt olvastam, h amíg jó a kisebb kategóriás ülés, addig az nagyobb biztonságot nyújt. Igy amíg belefér a hordozoba, addig azt használjuk. És overallban is bőven belefér, igy még jó ideig ez marad. Mondjuk ha már nagyon reklamálni fog benne, akkor muszáj lesz cserélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése