2012. június 25., hétfő

Viki

Mikor Martin 5 éves lett, akkor született meg Viki. Pontosabban 2 nappal korábban. :))) de így is mindig együtt ünnepeljük a szülinapjukat. Mivel már elsőre is lányt vártunk, így 2.ra még inkább. El is mentem UH-ra, de Viki olyan kis rafkós volt, hogy nem mutatta meg magát. Találgattunk csak Kornéllal együtt, és inkább fiúnak látszott. Nemhiába, Vikiről készült a legtöbb UH videó. :))) Fel is készültem, hogy 2 fiam lesz, megtaláltam minden előnyét ennek a felállásnak. Majd a 32. héten fordult a kocka! Még akkor se merte 100%ra kijelenteni, sőt én se mertem elhinni, nehogy csalódás legyen. Aztán megszületett első lányunk. Mint Martin ő is nagyon jó baba volt. 2 évesen bölcsibe ment, de bátyjával ellentétben, ő imádta! Ugyanúgy az ovit is. Kis csörfike volt, sőt mind a mai napig az is. DE sajnos nem mindig volt így. Nagycsoportban kiválasztották szertornára. Akkor még játékosan zajlottak a foglalkozások. Félévkor, átment a következő szűrőn is, felvételt nyert tornásznak. Barátnőjét is ugyanúgy kiválasztották, de őt anyukája a mostani suliba íratta inkább, mert a nagytesó is oda árt. Próbáltam meggyőzni Vikit, de hallani sem akart róla. Imádott tornázni. Azért hiába megyeszékhelyen élünk, azért kicsi város, és keringtek mende-mondák az edzőkról. Meghallgattam őket, de csak legyintettem, hogy ááá szó sincs olyanokról, milyen kedvesek, aranyosak. Ja, míg meg kell szerezni az utánpótlást. Ezután jött nekünk is a feketeleves. Én én nyitott, nagyszájú lányomból egy visszahúzódó, szégyenlős kislány lett. Pszichológushoz is el kellett vinnem, mert nem evett, hazahozta érintetlenül a kedvenc kakaóscsigáját, miközben egész du. edzett. Már első év végén fontolgatták az iskola váltást, amit csak 2. osztály után léptem meg, de milyen jól tettem! Most már kezdem visszakapni régi lányom, pedig már 2 év eltelt azóta. Tudom, hogy kemény sport a torna, de itt nagyon kegyetlenül bántak Vikivel, a tornász osztálytársai csúfolták, kinevezték, az edzők se álltak mellé. Utólag bánom, hogy rábízták anno a döntést, de féltem, ha olyanra kényszerítem, amit nem szeretne, akkor balul sül el. Sajnos beigazolódtak amiket hallottam. Azóta helyreállt a lelki békéje, elkezdett ő is versenyszerűen táncolni, és a tornát se hagyta abba, mert tagja az iskolai tornacsapatnak. Jó tanuló, bár ő sem a szorgalom mintaképe. Észjárása lassúbb, mint Martiné, de tud, ha akar. Iszonyúan rendetlen, a szobájában káosz uralkodik. Én már belefáradtam a rendrakásba. Eszméletlenül figyelmetlen és lusta. Ő a legnehezebb eset. Rengeteget kell dícsérni, mindent a pozitív oldalról kell nála megközelíteni, leszűrni nem szabadna, mert akkor sokkal rosszabb a helyzet. Ez utóbbit nehéz betartani, de igyekszem a lelki békéje miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése