2012. június 20., szerda

Oltás és 2 hós státusz

Ma ebéd után volt itt a gyerekorvosunk. Mira megkapta élete 2. oltását. Sírt, nem volt túl vészes, viszonylag hamar megnyugodott.

2 hós státusza
Fejkörfogata 37cm
Hossza 52cm
Súlya 4440g

Kedves, mosolygós, ám irtó türelmetlen baba. Ha nem az történik, amit szeretne, akkor heves hisztis sírásba kezd. Néha ijesztő, mert levegőt is alig vesz. Leginkább kézben szeret lenni, de ott is csak egy speciális pózban, amikor "lóghat" a feje. (majd csatolok képet) Férjem szerint mozgásérzékelő van beleépítve, mert az nem jó neki, ha felvesszük, sétálni is kell vele. A pihenőszékében kb 10-15 percet van el, utána reklamál. A babakocsiban is kb. ennyire van hitelesítve a türelme. Általában cicin alszik el, ritkán babakocsiban. A játszószőnyegén talán még ennyit se bír ki nyafogás nélkül. Már csak éjjel fejek 1-szer neki pótlasnak. Azt délben kapja meg. Eddig du is fejtem, amit este kapott, de pl tegnap már pótlás nélkül aludt el este. Mellettem alszik, én alszom a franciaágyon középen. Apa már kérdezte is, hogy minek is van a kiságy. De így nekem is jobb, hamar túlvagyunk az éjszakai szopin és visszaalszunk. Amikor vissza akartam tenni, kb 77szer eljátszottuk a ki-be játékot. Most még kényelmes ez a felállás. Egyébként az ágya közvetlen a mi ágyunk mellett van, de anya közvetlen közele sokkal jobb. Szeret ide-oda forgolászni, de még nem fordult át. Hason annyira nem élvezi a helyzetet, de azért próbálkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése