2012. június 18., hétfő

Mellgyulladás

Ma hajnalban, amikor felkeltem fejni, ismerós borzongás kerített hatalmába. Visszafeküdtem, de csak nemhagyott nyugodni, elővettem a lázmérőt. 38fok. Szuper... Megint mellgyulladas. Lázcsillapító, ba óvás, duplatakaró, leizzadás, pizsicsere. Mira hamar visszaaludt mindegyik szopi után, így fél 11ig tudtam aludni. Akkor megint megmértem a hőm, megint 38. Telefon a nőgyógyászomnak. Vizsgálat, gyógyszer. Mira rendes volt, mert majdnem 5-ig aludt. 4kor Rami odabújt hozzám, és mondta: anya nagyon forró vagy. Hozta is a lázmérőt. Megint 38. :((((. Elég!!! Nem akarom! Elegem van! Lázcsillapító megint. Most jól érzem magam. Kérdés meddig? Nagyon bízom abban, hogy nem megy már fel a lázam. Pontosan 2 hete ugyanez volt, csak akkor a jobb cickóm, most kivételesen a bal. Még szerencse, hogy csak 2 van. :))) remélem, egy életre letudtam a mellgyulladast.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése