2012. június 20., szerda

Martin

Martin, pontosabban Martin Zoltán a legidősebb, egyben egyszemélyes fiú gyermekem. Milyen érdekes a sors, kaptam még 3 csajszit! 16 evvel ezelőtt, mikor őt vártuk, még csak a 18 hetes UH volt és nem mondták meg a nemét. Én fiúnak, férjem határozottan lánynak látta. Így lányt vártunk. Aztán szüléskor kiderült, h kisfiú. Először megdöbbenés és csalódottság vegyes érzése futott át rajtam, majd a határtalan öröm és boldogság keveréke. Sírtam a meghatódottságtól, és eszembe jutott, hogy édesapám mennyire fiút várt. (Martin volt a legkedvesebb unokája) Imádnivaló kiskrapek volt! Sajnos nem volt tejem, így nem tudtam szoptatni, csak másfél hétig. 2 évesen bölcsiben ment, mivel felajánlották egy állást. A bölcsit nem bírta megszokni, minden reggel sírt, még szerencse, hogy Robi (a férjem) vitte, mert a szívem szakadt volna meg. Igaz, az oviban is sírt egy darabig, később már csak akkor, ha nem az ő csoportjukban volt a reggeli gyülekező. Nyelvtagozatos suliba irattuk. Soha nem volt kitűnő tanuló, 1-2-3 4-és mindig becsúszott, de én maximálisan elégedett voltam vele így is. Tudtam, tudom, hogy nem az eszével van baj, hanem a szorgalmával. Amíg kisebb volt, mindig kikérdeztem tőle a leckét, és mindig hibátlanul, szinte szó szerint mondta fel. Utólag merte bevallani, h csak egyszer olvasta el. 1. osztályban kezdett táncolni és szolfézsra járni. 2.ban kezdett hegedülni, majd 5.Ben a tánc mellett maradt. Egy éve a 3. egyesületben táncol, és itt találta meg a helyét. 5 éves kora óta orvosnak készül. Kornél volt rá pozitív hatással. Ugyanis akkor voltam várandós Vikivel, és mindig jött velem terhesgondozásra. Kornél mindig odaadta neki a pecsételőt, és kedvére nyomkodhatta. Telepecsételte a füzetét. :))) most biológia tagozatra jár abba a suliba, ahova Viki. Mert az a gyakorló általános iskola és 4 ill. 8 osztályos gimi. Martin a 4 osztályos részébe jár. Röviden most ennyit róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése