2012. június 26., kedd

Időbeosztás

Mira az a baba, aki mellett muszáj minden mp-et beosztani, mert maximálisan igényli a foglalkozást, és extra maratoniakat szopizik még mindig. Nagyon rövid az az idő, amíg elvan egyedül. Így inkább akkor lehet bármit is mellette csinálni, ha alszik, különben cipelni kell. Eddig nem volt ilyen jellegű gondom, mert itt volt anyukám, és ő főzött, vasalt, kiteregetett. Ma a 2. nap, hogy egyedül vagyunk. Nem akarom elkiabálni, de eddig jól mennek a dolgok. Ma tiszta büszke vagyok magamra. Főztem (na jó nem 7 fogásos extra ebédet), teregettem, vasaltam, hajat mostam(igaz a szárításra már nem maradt idő). Még porszívózni kellene, ill. ki-be pakolni a mosogatógépbe. Ez utóbbi 2 dolog nem lenne gond, ha a nagyok itthon lennének. ;) gyanítom ez utóbbi 2 dolog holnapra fog maradni, mert Raminak megígértük a mekizést, ha már tegnap az eső miatt nem tudtunk elmenni. Ja és a lényeget nem írtam, aludtam is du.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése