2012. június 29., péntek

Fényallargia

Vasárnap reggel vettem észre a kezem és a lábam szárán kisebb-nagyobb barnás foltokat. Akkor még viccesen fogtam fel, és azt mondtam, h elvittek az UFOk. De mikor kedden is láttam, h ezek a foltok nagyon ragaszkodnak hozzám, elkezdtem aggódni. Bújtam a netet, hátha találok róla vmit. Hát semmit. Mindenféle csúnya bőrbetegségről találtam leírást, de egyik sem hasonlított az én tüneteimhez. Szerencsére. Azért a kisördög nem hagyott nyugodni, szerda du. felhívtam Kornélt. Átmentünk, megnézte, szte májfolt. Kicsit megnyugtatott. Csütörtökön, azaz tegnap du., megint elkapott az aggódás. Kinn szoptattam a télikertben, és sokféle rossz gondolatok keringtek az agyamban. Ránéztem Mirára ahogy szopizott, és összeszorult a szívem, h. mi van akkor, ha nem tudom tovább szoptatni, hiszen neki lételeme a szopi, anélkül nem is tud elaludni. Aztán meg eszembe jutott a legrosszabb, mi van akkor, ha gyógyíthatatlan betegségem van, nem azért szültem a gyerekeim, h ne lássam őket felnőni. Férjem hazaérkezése zökkentett ki ezekből a negatív gondolatokból. Megkérdezte miért vagyok olyan morci. Mondtam, hogy aggódom ezek miatt a foltok miatt. Oké, de miért nem mész el bőrgyógyászhoz? - kérdezte. Na ez adta meg a végső lökést számomra. Gyorsan a neten megkerestem ki rendel akkor, gyerekeket ráhagyva, autóba ültem. Mivel 2 orvos rendelt, egyik Szhelyen, másik Kőszegen, ezért először a szhelyihez vettem az irányt. Azzal a lendülettel, ahogy benyitottam a váróba, ki is fordultam. Ha 20an nem voltak ott, akkor egyen se! Irány Kőszeg! Előtte még felhívtam a drnőt, h rendel-egyáltalán, h megkíméljem magam egy esetleges felesleges úttól. Ahogy Kőszeg felé vettem az irányt, megszállt a megnyugvás, elmúlt az idegeskedés, akkor már tudtam, semmi komoly bajom nem lehet. És ezt a drnő is megerősítette. Diagnózis fényallergia. http://www.hazipatika.com/napi_egeszseg/borgyogyaszat/cikkek/a_fenyallergiarol/20020411134826

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése