2012. szeptember 25., kedd

FELMONDOK!

Nem is tudom, h hol kezdjem. Talán ott, h elég volt, én ezt nem tudom/bírom/akarom tovább csinálni. Elegem van a háztartásból, abból, h sosem tudok a végére érni, vagy ha egy kicsit is úgy érzem, h na igen, vége, akkor kezdődik az egész előlről.

Ugye főzni azt muszáj, h ne halljunk éhen. 2 napra főzök, egymás után 2 nap, így van általában 2 nap szünet. (fő a változatosság, h ne kelljen 2 nap ugyanazt enni egymás után)
Emellett ott a mosás. Ami még nem is olyan nagy gond, mert a gép az kimos, a teregetés az már neccesebb Mira mellett, de még az is megoldható. Na de ott a vasalás, ami ugye nem 10 perces munka. És csak nő, és nő, és nő a kupac.
És mindezek mellett a takarítás. Ááá nem is folytatom!

5 megjegyzés:

  1. Küldök egy nagy ölelést neked :)

    Én mostanában úgy végzem a háztartási feladatokat, hogy közben hallgatok valamit, amit nagyon élvezek (én pl. előadásokat, de lehetne egészen más is). Így a mosogatás, a vasalás, minden... olyanná válik, mintha csak a saját örömömre kötögetnék. Nagyon jó módszer (legalábbis nekem), kár, hogy nem jöttem rá hamarabb!

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Igazából nem az a baj, h csinálni kell, hanem az, h mikor??? Egyszerűen folyamatos elmaradásban vok, Mira mellett lehetetlenség behozni segítség nélkül. Az meg sajna nincs.

    VálaszTörlés
  3. Mondjunk fel együtt :-). Igaz, én csak a vasalással vagyok elmaradva, de azzal nagyon. Este lenne időm, mikor már alszik az aprónép, de kinek van energiája este 10-kor nekiállni??? De tök hamar felnőnek, ne izgulj, már így is 4-5 hónaposak ;-).

    VálaszTörlés
  4. Igen a "Mikor" az jó kérdés :D Erre a problémára (mármint a folyamatos elmaradásra) a nagy bolhakönyvben találtam egy jó választ. Az volt a lényege, hogy elmaradás/feladat MINDIG lesz. Olyan dolgon meg nem érdemes rágódni, ami az élet kikerülhetetlen/állandó velejárója. Fel a fejjel, egy-két hónap-év, megnőnek a cseppek, és már egészen más problémáink lesznek (a mostaniak mellé ;) )

    VálaszTörlés
  5. Köszi csajok! Tökéletesen igazatok van, és maximálisan egyetértek veletek! Jó kedvre deritettetek, szuperül indul a mai napom! Már csak ezért is jó blogot vezetni! Mégegyszer köszönöm!

    VálaszTörlés