2012. szeptember 28., péntek

Apró örömök és egy felismerés

Most úgy érzem magam, mint a Kinder Pingui reklámban, mikor az anya egy szelettel lehuppan. Különbség csak annyi, h én egy tál joghurtos müzlivel teszem uezt, és még itt van előttem az iPad, és pötyögöm rajta ezt a bejegyzést.

Csekély másfél óra alatt sikerült a 18 ablakomból 7et tisztává varázsolnom. Ja és ebben a 7ben van egy dupla ablak, oké, annak egyik felével reggel már végeztem, és 2 erkélyajtó, amelyikből az egyik dupla. Mindemellett 2 tükröt is megszabadítottam Rami kézlenyomataitól. Ja és a lenti mosdó is csillog. :) Még mielőtt bárki azt hinné, nem pályázok a munka hőse címre, egyszerúen jó érzés, h haladtam a házi munkával. És mindeközben rájöttem vmire.
Mira átalussza szinte az egész du.t (mostanában fél2től általában 5ig-fél6ig-6ig attól függ, h jön ki nála a lépés), h én tudjak tanítani, pénteken kicsit rendbeszedni a lakást, viszont cserébe kéri tőlem a délelőttöket, h csakis kizárólag vele foglalkoztak, és ne holmi ebédcsinálással vegyem el tőle az időt. És milyen igaza van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése