2013. július 2., kedd

Kiruccanás az IKEA-ba

Tegnap összekötöttük a kellemeset a hasznossal, pontosabban fordítva. Apának p-re kellett utazni munkaügyben. Kihazsnálva a lehetőséget, mi 4en csajok is vele utaztunk. A cél az IKEA. Erdetileg a bp-i, de útközben változott apa programja, így csak a budaörsibe mentünk. A konkrét cél Viki szobájába bútor vásárlása, lépcsőrács és sok egyéb kis kütyü. Már a reggel érdekesen alakult. Mindkét nagycsajom fájó torokkal ébredt. Mivel időben akart indulni apa, és 7 óra már jócskán elmúlt, sőt erőteljesen a 8hoz közelített az óra mutatója, így csak szendvicseket készítettem gyorsan, illetve mindenféle ivó- és rágcsáló dologgal töltöttem meg a hátizsákot. Na de nem kanyarodok el a léynegtől. A 2 nagynak gyors lázmérés után (szerencse lázmentes volt mind2), beadtam 1-1 fájdalomcsillapítót. Pontosabban Raminak Nurofen szirupot. Amire kért vizet. Mire letettem a poharat, amiből ivott, ő már srva szaladta fürdő felé, és a fürdőajtóban kitaccsolt. Kétszer egymás után. Mert ugye üres pocakba kapta a gyógyszert. Gyors felmosás, átöltözés, dupla váltás ruha, nejlonzacsik, és már indultunk is. Viki kivételével a 2 kicsi végigaludta az utat. Ikeába be, körülnézés, bútorkiválasztás élőben(mégsem az lett, amit a bevásárlólsitára nyomtattam :) ), majd mivel már elmúlt dél, irány az étterem. Ekkor Vikim már erősen vacogott. Mivel az autóban kinn maradtak a gyógyszerek, ja mert azokat is elraktam, még Deadalont is :) , így nem tudtam rajta segtíeni. Bár láza tuti nem volt, csak hőemelkedése. Utána próbáltam gyorsan, kevéssé elcsábultan a piacteret végigjárni, többé-kevesebbé sikerült is. Miután minden a kocsiba került, sőt több is mint amitervezve volt, így célba vettük a pénztárat. Majdnem seggre estem a végősszeg látványától. Mire is jó a lista. Mondtam magamban jó-jó, tettem ezt is-azt is a kocsiba, na de nem 30ezer Ft-tal több értékben! Szerencse, hogy hüledezésemre már a pénztáros átnézte a blokkot, és kiderült, hogy egy 1000Ft-os tételt 18000Ft-os érzékelt a kódolvasó... Kedves volt a hölgy, mondta, hogy kevés tételnél ez "feltűnik", de hát elég sok tételünk volt... Eddig is mániákusan át szoktam nézni a blokkokat, de ezek után tuti, hogy mindig meg fogom tenni. Még a 2 nagy szekrény is szerencsésem befért az autóba. mire nem jó a nagy családi autó! Dícséretes az IKEA szervezettsége, mivel a DEPOba kellett menni a nagy szekrényért, mire odaértünk, már minden arra várt, hogy elszállítsuk! Hazaút is sima volt, mind3 csaj aludt. Este lázmérés, mind2 nagy lázas volt, de ma reggelre a láz tovatűnt, sőt Raminak a torokfájása is távozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése