2013. július 12., péntek

Ausztriai shopping

Tegnap, miután Martin megjött a próbáról, ebédelt, majd autóba ültünk és kimentünk Ausztriába vásárolni. Elsódleges cél az volt, h a kinőtt ruhákat(Vikiről egy hatalmas utazótáskányi van) beadjam a kinti bizibe, a Kinderweltbe. Sajnos eme küldetésünk nem járt sikerrel, mivel július és augusztus hónapban minden nap csak délig van nyitva. Miután ezt konstatáltuk, tovabbgurultunk az EO-ba. Hatalmas parkolójába van, de olyan sokan, nem is sokan, rengetegen voltak, hogy csak az utolsó előtti sorban tudtam megállni. Célirányosan mentünk, Martinnak terdnacit venni. Azért a C&A-ban elcsábultam és Vikinek, Zsaninak ill. Raminak vettem egy-egy hosszú ujjú felsőt, ha már 25% kedvezménnyel adtak mindent. Ezután a New yorker (nem tudom hogy kell írni) lett a célpont. Itt mindig lehet találni valamit jó áron. Pedig a női cuccokra rá se néztem. :))) Martinnak vettünk 2 terdnacit, egy pólót és egy széldzsekit. A nacik és a kabát 9.95be kerültek, a póló 4.95be. Hol kapok én itthon ennyiért? Kíváncsiságból be fogok menni az itthoniba, és megnézem mennyiért kínálják ugyanezeket! Persze a H&Met sem hagyhattam ki! Mirának vettem őszre bodykat, olyanokat, ami itthon 1490Ft, de kinn, ha 3db-öt veszek, akkor 10eu összesen. Raminak pedig találtam 5eu-ért 2db Mickeys pólót összecsomagolva. Azt sajnálom, hogy Zara nincs az EO-ban. Jó napunk volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése