2013. július 24., szerda

Egy jól sikerult nap

Vasárnap ünnepeltük Kornélékkal a gyerekek szülinapját. Mira már korábban megkapta az ajándékot tőlük, igy csak a nagyok köszöntése zajlott most. Mindenki azt kapta, amit nagyon szeretett volna. Ebéd nálunk, majd egy jó beszélgetés után elindultunk sétálni.

A sétából túra kerekedett. Hogy hány km-t gyalogoltunk, azt nem tudom, de több mint 2 órát voltunk úton. "Megnéztük" a szomszéd faluban a Csodaszarvas ösvényt. Amivel semmi gond nem lenne, ha azt a pénzt rá is költötték volna, amit kiírtak táblára, mint bekerülési költség. Az ösvény kb 1/10-e van lekövezve, arról is hiányzik a finom kavics. Az ösvény utan megnéztük a farmon az állatokat. A szalmabálákon készítettünk pár sztárfotót. Majd utána még egy jó nagy kitérővel hazasétáltunk.

Közben történt egy baleset is. Mikor Mira kocsijának fordítottam át a karját, odacsíptem az ujjacskáját. :(((  Pedig figyeltem, mikor kezdtem fordítani, el is vettem a kezeit, de végül mégis odadugta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése