2013. július 19., péntek

Babakocsi-csere

Miután lecseréltük Mira hordozóját egy ilyen ülésre:
rájöttünk, hogy a babkocsi mózeskosarán kivül még a hordozót is kerülgetnünk kell. (padlásunk nincs, garzs tele van). Így kitaláltam, hogy eladom a Chicco Trio for me babakocsit(amit nagyon szerettem), és veszek egy tolókát.

Az apródón hirdettem meg. Hogy megmaradjon emlékbe, íme a hirdetés képei:





Hihetetlen, de 3an is érdeklődtek egyszerre, és az egyik lány el is vitte.

Mivel nem gondoltam arra, hogy ez ilyen egyszerűen és gyorsan fog menni, így nem nagyon készültem arra, hogy milyen is legyen az új kocsi.

Néztem a sima Quinny Zapp-ot, ill. az Xtrat, de az elsőt hamar elvetettem, mivel nem dönthető, a másodikat meg azért, mert szét kell szedni, mielőtt öszecsukjuk.

Néztem használt Peg-perego P3akat. Azért hazsnáltat, mert Robi kikötötte, hogy max annyiért vehetek új kocsit, amennyit a régiért kaptam. De semmi szépet és jót nem találtam.

Néztem az új PP Pliko minit, de sokallottam érte az 50E-t.

Majd elkezdtem böngészni. Noname, ill. lengyel csodákat nem akartam, így maradtam a jól bevállt Chicconál. Chicco Multiway Complete.

Találtam egy használtat, jó áron, de Robi leszavazta, mivel 2 gyerek is haszabálta, és nem helyben van, így lutri elmenni.

Szerda este meg is rendeltem az egyik webáruházban. Másnap hívtak, hogy nincs, és nem is lesz. :((( Másik babaáruházban találtam, de közölték, hogy nincs piros, de Robi ragaszkodott a piroshoz. Végül a gyanúsan olcsó áruházban megrendeltem, de fel is hívtam őket, hogy arról van-e szó amit szeretnék, mindene megvan-e, és küldik-e mára. Minden stimmelt, így nagyon kedvező áron lett egy ilyen kocsink, de nem ebből az áruházből. :))

Azért elgondolkodtam, hogy hogyan lehetséges az, hogy vkinél 35E a kocsi, és ingyen ki is szállítja, és van akinél 42E, és még 2E a szállítás??????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése