2012. december 4., kedd

Alvás deficit

Mai éjszakánk jól telt az előző kettőhöz képest. Igaz ébredt Mira 1-kor, 3-kor, 4-kor, 6-kor, de legalább egyből visszaaludt. Viszont tegnap este 10-től, hajnali 2-ig szorakoztatott minket! Volt minden! Sikogatás, bababa, apa-apa és persze bürrrrrögés! Sokszor azt gondoltam, h mindjárt megfullad egy-egy bürrögés után, mert addig nyomta, amíg el nem fogyott az a bizonyos szusz. Közben áttettem a saját ágyába, amit egy idő után nem dijazott, és először csak szimpla nyüszögéssel, majd egyre hangosabb műsírással jelezte, h ez neki így nagyon nem kóser! Ekkor már hajnali 1 volt. Mindeközben persze több alkalommal megpróbaltam beletömni a szájába a cicit, amit 2 szívás után persze elengedett, hiszen már a fülén is tej csorgott ki. :) A sírást a nagyok sem díjazták, aminek Martin jelét is adta, mert hangosan becsapta a szobája ajtaját. Végül megtörtént a csoda, és 2 körül csend lett, és békésen elaludt. Tegnapelőtt meg szimplán csak későn aludt el, és ébredt jópárszor. Minden vagyok, csak fitt nem. Sehogy nem bírom pótolni a kiesett alvasidoket. Vagy legalább olyan szintre hozni magam, h ne csak lezengjek. Persze mindemellett amúgy jól érzem magam, élvezem az életünket és a legfontosabb, h határtalanul boldog vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése