2012. november 5., hétfő

Apával kettesben

Ez így pontosan nem igaz, mert Mira is velünk volt, de aludt, így a feeling olyan volt, mintha kettesben lennénk. Gondoltunk egyet, és bevásárlás után beültünk a Frei kávézóba. Nyár elején ültünk be utoljára jegeskávézni, amikor Mira még nagyon mini volt. Tavaly, és előtte gyakran megfordultunk ott, hol csak kettesben, hol a gyerekekkel, hol a baráti társaságunkkal. Szeretek oda járni, szeretem olvasni a Kávélapot, és böngészni az ízletesebbnél ízletesebb kávék között. Jó lenne egyszer végigkóstolni(igaz az eszpresszókat kihagynám, mert csak a tejeskávékat szeretem, de szerencsére azokból is hatalmas a választék), de mire legközelebb megyünk, mindig elfelejtem mit is ittam már. Most randikávét ittam, nevére nem emlékszem, csak ez maradt meg. :) Persze szigorúan koffeinmentes verziót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése